گوشی اکسپریا تی 2 الترا
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اکسپریا تی 2 الترا

 

قریب به اتفاق سازنده های تلفن همراه به خوبی می‌دانند که برای جذب طیف وسیعی از کاربران جهان، باید اسمارت فون‌هایی با اندازه های متفاوت، با کیفیت‌های گوناگون، برای سلیقه ها و جیب‌های مختلف بسازند! شرکت ژاپنی سونی هم به خوبی بر این مسئله واقف است و همیشه نهایت سعی خود را کرده تا برای سلیقه های مختلف، اسمارت فون‌های گوناگونی تولید کند و بدین وسیله بتواند این تعدد علایق را به خوبی پوشش داده باشد.

عملکرد گوشی اکسپریا تی 2 الترا

در راستای این دلیل گفته شده، شرکت سونی دسته‌ی Ultra را برای کاربرانی که علاقه زیادی به صفحه نمایش‌های بزرگ و البته همان کیفیت همیشگی و معروف سونی را دارند، تولید کرده است. درست در ماه جون سال 2013 میلادی بود که سونی از اولین فبلت سری Ultraخود تحت عنوان اکسپریا Z Ultra پرده برداشت. این فبلت سونی را می‌توان سرآغازی برای این دسته‌ی محبوب دانست.

 

دیری نپایید تا شرکت پیشتاز سونی از دومین نسل خانواده‌ی Ultraخود به نام Xperia T2 Ultraرونمایی به عمل آورد. گوشی اکسپریا تی 2 الترا که بر خلاف Z الترا، هیچ شباهتی به پرچم‌داران این شرکت نداشت. اما سونی در T2 Ultra سعی در بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی صفحه نمایش آن نداشته و خواسته تا Xperia Z Ultra با نمایشگر 6.4 اینچیش، بزرگ‌ترین فبلت خود باقی بماندشرکت سونی پس از جدایی از شرکت اریکسون، تغییرات زیادی در طراحی اسمارت‌فون‌های خود اعمال کرد؛ به طوری که می‌توان نخستین تغییرات تحسین برانگیز و بنیادی این شرکت را در نخستین پرچم‌دار آن پس از جدایی کمپانی اریکسون، یعنی اکسپریا Z دانست. پرچم‌داری که از زبان طراحی زیبای آمنی بالانس بهره می‌برد. به واقع این زبان طراحی آن قدر به دل مسئولان سونی نشست، که سران این شرکت تصمیم گرفتند تا آن را در پرچم‌داران و اسمارت فون‌های بعدی خود به کار برند





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: